Marek Mozola

Vzdělávací programy

“Během dlouhé spolupráce na realizaci programu Tonda Obal na cestách jsem nasbíral celou řadu zkušeností s tvorbou programů pro děti. V současné době tak mohu nabídnout jak jejich tvorbu, tak i realizaci. Zaměřuji se hlavně na environmentální témata, ale spolupracoval jsem i na programu, který se zaměřoval na bezpečnost dětí na internetu.”

Vzdělávací programy

Hledáte smysluplný způsob, jak oslovit děti, školy nebo veřejnost v rámci vaší firemní komunikace? Nabízím zábavné a edukativní programy, které propojují značku s tématy jako je ekologie, třídění odpadů, ochrana životního prostředí nebo udržitelný životní styl.

Programy připravujeme tak, aby mohly být přirozenou součástí CSR strategie nebo součástí komunikace vaší značky.

Pomáháme firmám budovat důvěru, podporovat pozitivní vnímání značky a zanechávat dobrý dojem u mladé generace i jejich rodičů.

Přínos programů pro vaši firemní komunkaci:

CSR

Program může přispět k řešení problémů v okolí společnosti například lepší informovaností obyvatel v oblasti ochrany životního prostředí a podobně.

Marketing

Program může komunikovat, jak problematiku řeší právě vaše společnost a jak například k ochraně životního prostředí přistupujete. Zlepší se tak vnímání vaší značky veřejností.

Lidské zdroje

Společnost s pozitivním a zodpovědným přístupem ke svému okolí a ke komunitě je vnímána jako kvalitní zaměstnavatel a zlepší se tak nábor nových zaměstnanců, případně loajalita těch stávajících.

Prodej

Zodpovědný přístup vaší společnosti může zlepšit vnímání vaší značky a následně se podepsat na prodejích vašeho produktu a vyšší loajalitě vašich zákazníků.

Proč to dává smysl?

Emoce

Vaše značka se spojí s důležitým tématem a pozitivní emocí.

Přínos

Získáte viditelný dopad a reálný přínos pro společnost – který můžete komunikovat dál.

Oslovení

Oslovíte nejen děti, ale i jejich rodiče a školní komunitu přirozenou cestou, bez reklamního tlaku.

Na klíč

Vše vám navrhneme a zrealizujeme na klíč – od obsahu po tým, pomůcky i logistiku.

Příklad naší práce

Environmentální výchova s panem Včelkou

V roce 2011 jsme byli osloveni klientem, který poptával tvorbu a realizaci CSR programu pro základní školy v jeho okolí. 

Cílem bylo vytvořit CSR program, který by:

  • Pomáhal v budování vztahů s komunitou v okolí.
  • Komunikoval postupy, jakými společnost chrání životní prostředí a zdraví obyvatel sousedních obcí.
  • Budoval dobré jméno společnosti.

Zakázka byla realizována formou vzdělávacího programu pro žáky základních škol v okolí letiště. Děti měl seznámit s hlavními tématy ochrany životního prostředí, jimiž se společnost zabývá.

Jednalo se o tato témata:

  • Ochrana vody
  • Ochrana ovzduší
  • Hluk
  • Odpady

Pátým blokem se stala závěrečná akce na kterou za námi přijely děti na letiště.

Zde se jim představili odborníci, kteří se na letišti starají o ochranu životního prostředí. Připojili se jejich zvířecí parťáci, kteří na letišti působí, proběhlo vyhlášení soutěží a akce vyvrcholila zábavným vystoupením.

Zaujala nás forma biomonitoringu, který na letišti probíhá. Je zde umístěno několik včelstev u kterých probíhají pravidelné rozbory medu. Pokud by plocha letiště byla kontaminována nějakou chemickou látkou, její otisk by byl následně ve včelích produktech odhalen.

Toto téma prolíná celým programem. Včela je zde v roli ochránce a strážce životního prostředí a proto se maskotem programu stal právě pan Včelka.

  1. Oslovení ze strany společnosti.  – léto 2011
  2. Seznámení s problematikou, kterou budeme zpracovávat.
  3. Vypracování a schválení prvního návrhu.
  4. Vypracování plánu a metodiky jednotlivých hodin a jejich schválení.
  5. Tvorba a nákup pomůcek do jednotlivých hodin.
  6. Oslovení škol a příprava harmonogramu.
  7. Na začátku roku 2012 proběhly pilotní hodiny na jedné ze škol. Druhé pololetí 2012 – první ročník programu
  8. Konec června 2012 – ukončení prvního ročníku.

V dalších ročnících byl program doplněn o tištěnou publikaci s pracovními listy a spoustou úkolů a informací o daných tématech.

Program byl na školách velmi oblíben a probíhal až do roku 2020. 

Naše úspěchy:

Příklady výstupů na sociální sítě a podobně:

Fotky z programu: